Firma Autotorino, która już teraz jest liderem włoskiego sektora motoryzacyjnego i jedynym przedstawicielem w swoim kraju na liście IDCP’s European Biggest Dealers’ Guide w Europie (zajmując 28. pozycję na 50 miejsc) jest teraz gotowa do zmierzenia się z rynkiem zagranicznym, podejmując się nowego i ekscytującego zadania dostosowania swojego modelu biznesowego do rynku poza Włochami.
Mercedes-Benz Warszawa jest jednym z kluczowych graczy na rynku handlu detalicznego artykułami motoryzacyjnymi w regionie stołecznym. Spółka została założona w 2004 roku w Warszawie, najsilniejszej gospodarczo aglomeracji w Polsce.
Mercedes-Benz Warszawa ma doskonałą lokalizację w Warszawie, jest jedynym dealerem Mercedes-Benz blisko centrum miasta. Firma oferuje swoim klientom nowe i używane samochody osobowe i dostawcze MB, a także najlepsze w swojej klasie usługi posprzedażowe, finansowanie pojazdów i usługi ubezpieczeniowe.
O obiekcie Autotorino
Posiadając 71 salonów dealerskich i zatrudniając ponad 2900 pracowników, Autotorino wyznacza punkt odniesienia dla włoskiego sektora motoryzacyjnego i zajmuje 28. miejsce w Przewodniku dla Największych Dealerów w Europie 2024 ( ICDP IDCP’s European Biggest Dealers’ Guide). W 2024 roku Autotorino sprzedało 73 000 pojazdów (nowych i używanych), osiągając przychody w wysokości ponad 2,6 miliarda euro. Obecnie firma reprezentuje 9 grup motoryzacyjnych i prowadzi sieć oficjalnych salonów dealerskich zlokalizowanych w 24 prowincjach i 6 regionach Włoch: Piemont, Lombardia, Emilia-Romania, Friuli-Wenecja Julijska, Wenecja Euganejska i Lacjum. Grupa jest głęboko zakorzeniona w terytoriach i społecznościach, w których działa, stale podnosi jakość i innowacyjność modeli organizacyjnych i usług oraz zawsze koncentrowała się na szkoleniach, badaniach i rozwoju. Jej model opiera się na ciągłym doskonaleniu interpretacji mobilności jako usługi oraz na podnoszeniu standardów obsługi zarówno jeśli chodzi o działanie w fizycznej bliskości klientów, jak i działanie z obecnością w Internecie.
Solidność w modelu biznesowym i zaangażowanie pracowników to cechy charakterystyczne Autotorino. Począwszy od 2020 roku, firma nieprzerwanie otrzymuje nagrodę „Premio Industria Felix – l’Italia che compete”, przyznawaną przez radę naukową Uniwersytetu LUISS i CERVED najlepszym włoskim przedsiębiorstwom pod względem wydajności, wiarygodności finansowej i zdolności do zatrudnienia.
Źródło: media.mercedes-benz.pl