Nowe Renault Clio już w Polsce. Ile kosztuje najtańsza wersja?

Polski importer francuskiej marki przedstawił właśnie cennik nowego Renault Clio. Sprzedaż hatchbacka segmentu B na dobre ruszy w roku 2020.

Bryła Renault Clio piątej generacji nie jest już żadną tajemnicą. Francuzi postanowili zatem nie zwlekać i przedstawić cenniki dedykowane poszczególnym rynkom. Nad Wisłą za hatchbacka segmentu B trzeba zapłacić co najmniej 46 900 złotych.

Najdroższy model został wyceniony na 78 900 złotych. Nowe Renault Clio można skonfigurować w jednym z czterech pakietów wyposażenia. Dostępne są zarówno wersje stawiające na namiastkę luksusu – Intens, jak i nieco sportowych emocji – R.S. Line. Co z wyposażeniem? Już w bazowej wersji LIFE auto otrzyma m.in. światła full LED, czujnik zmierzchu, aktywny system nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, funkcję rozpoznawania znaków drogowych czy system kontroli pasa ruchu. Modele ZEN poszerzą listę o klimatyzację manualną, system multimedialny Easy Link z 7-calowym ekranem czy skórzane obicie kierownicy.

W wersji INTENS standardem stanie się automatyczna klimatyzacja, system multimedialny z nawigacją satelitarną, czujniki parkowania z tyłu, światła LED w kształcie litery C, funkcja automatycznych świateł drogowych, tapicerka materiałowa z elementami skóry ekologicznej czy obręcze aluminiowe o wielkości 16 cali. Wersja R.S. Line poza opcjami dostępnymi w modelu INTENS doda sportową stylizację nadwozia i wnętrza oraz np. 17-calowe obręcze aluminiowe.

Nowe Renault Clio – cennik

Silnik LIFE ZEN INTENS R.S. Line
SCe 65 46 900 zł – – –
TCe 100 – 56 400 zł 62 900 zł 67 900 zł
TCe 100 LPG – 59 400 zł – –
TCe 100 X-Tronic – 61 400 zł 67 900 zł –
TCe 130 EDC – – 73 900 zł 78 900 zł
dCi 115 – 69 400 zł – –

Paleta silnikowa będzie składać się z czterech wersji napędowych – trzy będą zasilane benzyną, jedna olejem napędowym. Podstawowy benzyniak SCe otrzyma moc 65 koni mechanicznych. Oczko wyżej uplasuje się jednostka 100-konna (która będzie dostępna np. w wersji z instalacją LPG), a na szczycie cennika 130-konna. Topowy wariant będzie standardowo parowany z przekładnią EDC. W przypadku diesli nowe Renault Clio będzie konfigurowane na razie w jednej wersji o mocy 115 koni mechanicznych.

Źródło: www.mototarget.pl