Jeden z najprężniej rozwijających się punktów dealerskich Nissan – warszawski salon Zaborowski – wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom rynku i rozbudowuje swój obiekt. Do dyspozycji klientów będzie aż 700 m kw.
Podczas ceremonii wmurowania kamienia węgielnego 10 marca 2017 roku uroczyste podpisy złożyli Corporate Vice President Nissan Corporation, Leon Dorssers oraz prezes firmy Zaborowski, Paweł Zaborowski.
Prace budowlane mają zakończyć się w pierwszym kwartale 2018 roku. Decyzja o modernizacji została podjęta przede wszystkim z uwagi na stale rosnące wyniki – firma rok do roku zwiększa liczbę sprzedanych pojazdów i poszerza swoją ofertę.
– Cieszę się, że nasz partner podejmuje tak ważną inwestycję w kluczowej lokalizacji w Warszawie. Nowy obiekt będzie pierwszym, zbudowanym zgodnie z najnowszymi wytycznymi identyfikacji wizualnej marki oraz nowej koncepcji sprzedaży Nissana, w której powitanie oraz obsługa klienta odbywają się w bardziej przyjazny i nowocześniejszy sposób. Nowy układ salonu jednocześnie wyraźnie podkreśla najważniejsze atrybuty marki Nissan. Biorąc pod uwagę dotychczasowe osiągnięcia dealera w zakresie sprzedaży do firm, promocji samochodów elektrycznych oraz sportowych modeli marki jestem przekonany, że wraz z powstaniem nowego obiektu wyniki naszego warszawskiego partnera osiągną jeszcze wyższy poziom – Leon Dorssers, powiedział CVP Sprzedaży i Sieci Dealerskiej.
– Nie tylko rosnące zainteresowanie polskich klientów marką Nissan skłoniło nas do powiększenia salonu. Nowoczesna bryła ma też oddawać innowacyjny charakter marki – dodał Paweł Zaborowski, właściciel salonu.
Salon Zaborowski to jedyny w tej części kraju dealer Nissana, który w swojej ofercie legendarny model GT-R, w tym jego ekstremalną wersję GT-R NISMO. Jak zaznacza właściciel salonu, pierwszy GT-R NISMO trafił w ręce polskiego właściciela zaledwie w 2015 roku, a nadal tylko kilka sztuk zostało zarejestrowanych w tej części Europy. Firma przoduje również w sektorze sprzedaży modeli elektrycznych, zarówno osobowych jak i dostawczych.
Firma Zaborowski aktywnie wspiera sprzedaż marki poprzez innowacyjne działania marketingowe, m.in. prowadzenie rozlicznych projektów z wykorzystaniem ambasadorów, udział w ważnych wydarzeniach branżowych i lifestylowych oraz silną obecność w mediach społecznościowych. Te działania już w 2016 roku uplasowały firmę Zaborowski w czołówce najlepszych salonów samochodowych w Polsce.
– Nowe wnętrze pozwoli na przygotowywanie wielu ciekawych niespodzianek dla naszych klientów. Chcemy stale zaskakiwać odwiedzających nas gości i zachęcać do przeżycia przygody z Nissanem w bardzo nowoczesnym obiekcie – zapowiada właściciel.
Prace modernizacyjne potrwają rok, zakończą się w pierwszym kwartale 2018 roku. Salon z dotychczasowych 480 m kw. zostanie powiększony do aż 700 m kw., obejmujących powierzchnię ekspozycyjną oraz zaplecze usługowe, w tym serwis blacharsko- lakierniczy, mechaniczny oraz magazyn opon będący przechowalnią, z której korzystają klienci marki. Prowadzona rozbudowa nie zakłóci pracy salonu, który będzie otwarty tak jak dotychczas.
Salon Zaborowski Sp. z o.o. to rodzinna firma z ponad 20-letnią tradycją. Rozpoczęła swoją działalność w 1990 roku, kontynuując działalność firmy motoryzacyjnej seniora rodu, Mariana Zaborowskiego. Pierwsze lata działalności skupiały się wokół usług serwisowych i sprzedaży części samochodowych, ale szybki rozwój w 1996 roku zaowocował podpisaniem umowy dealerskiej z marką Nissan.
Dzięki najwyższej jakości świadczonych usług w roku 2004 firma uzyskała certyfikat jakości, który potwierdza zgodność systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy ISO 9001: 2000. Rok później do użytku oddane zostało najnowocześniejsze centrum blacharsko- lakiernicze, gdzie zastosowano unikatowe systemy napraw powypadkowych.
Źródło: newsauto.pl