Najlepszy styczeń w historii Mercedesa

Mercedes-Benz rozpoczął nowy rok z 15,4-proc. wzrostem sprzedaży. W styczniu firma dostarczyła klientom na świecie dokładnie 109 477 aut, czyli najwięcej w dotychczasowej historii marki dla omawianego miesiąca roku kalendarzowego.
„Po zeszłorocznych rekordach notujemy kolejny duży wzrost. To między innymi zasługa dobrze przyjętych przez klientów Klas E i S – podkreśla Ola Källenius, członek zarządu Mercedes-Benz Cars ds. sprzedaży i marketingu. „Wiosną na rynek trafi następna odsłona Klasy C. Nowych nabywców przyciągnie również GLA, jako pierwszy kompaktowy SUV marki Mercedes-Benz”.

W Europie sprzedaż aut spod znaku srebrnej gwiazdy wzrosła o 5,9% do 40 830 egzemplarzy. Szczególnie dobre wyniki odnotowano w Wielkiej Brytanii (+15,1%) oraz w Rosji (+42,5%). W rodzimych Niemczech dostarczono natomiast w styczniu 13 595 samochodów (+8,4%), przy czym Mercedes-Benz niezmiennie był najpopularniejszą marką premium nad Renem.

Także w Polsce firma ma za sobą udany początek roku. W styczniu zarejestrowano nad Wisłą 602 osobowe i dostawcze Mercedesy, co daje ponad 2-proc. udział w rynku (dane PZPM).
IBRM Samar:
2014-02-10 16:01:44
Mercedes-Benz rozpoczął nowy rok z 15,4-proc. wzrostem sprzedaży. W styczniu firma dostarczyła klientom na świecie dokładnie 109 477 aut, czyli najwięcej w dotychczasowej historii marki dla omawianego miesiąca roku kalendarzowego.
„Po zeszłorocznych rekordach notujemy kolejny duży wzrost. To między innymi zasługa dobrze przyjętych przez klientów Klas E i S – podkreśla Ola Källenius, członek zarządu Mercedes-Benz Cars ds. sprzedaży i marketingu. „Wiosną na rynek trafi następna odsłona Klasy C. Nowych nabywców przyciągnie również GLA, jako pierwszy kompaktowy SUV marki Mercedes-Benz”.

W Europie sprzedaż aut spod znaku srebrnej gwiazdy wzrosła o 5,9% do 40 830 egzemplarzy. Szczególnie dobre wyniki odnotowano w Wielkiej Brytanii (+15,1%) oraz w Rosji (+42,5%). W rodzimych Niemczech dostarczono natomiast w styczniu 13 595 samochodów (+8,4%), przy czym Mercedes-Benz niezmiennie był najpopularniejszą marką premium nad Renem.

Także w Polsce firma ma za sobą udany początek roku. W styczniu zarejestrowano nad Wisłą 602 osobowe i dostawcze Mercedesy, co daje ponad 2-proc. udział w rynku (dane PZPM).
IBRM Samar