Nagroda dla „polskiego” Mitsubishi

Polski oddział Mitsubishi Motors – w dowód uznania za osiągane wyniki sprzedaży – otrzymał z japońskiej centrali nagrodę Excellent Sales Growth Award. Po raz kolejny.

W pierwszej połowie roku salony Mitsubishi w Polsce odnotowały wzrost sprzedanych samochodów o ponad 13%. Liderem popularności pozostaje oczywiście ASX – z wynikiem 1 140 egzemplarzy, co daje wzrost o niemal 5% w stosunku rocznym. Na drugim miejscu uplasował się Outlander, a jego odmiana PHEV zanotowała ponad trzykrotnie większą sprzedaż, pozostając trzecim najpopularniejszym modelem hybrydowym na rynku polskim.

Na miejsce #3 w wewnętrznym rankingu marki awansował miejski model Mitsubishi Space Star, przekonując do siebie 424 klientów. Wynik sprzedaży Lancera sedan wzrósł niemal dwukrotnie, a o 15% więcej klientów zdecydowało się na zakup Lancera Sportback.

Efekty pracy zespołu Mitsubishi Motors w Polsce zostały zauważone przez Osamu Masuko, prezesa MMC w Tokio. To on zdecydował o przyznaniu polskiemu oddziałowi nagrody za wyniki sprzedaży. W specjalnym liście kierowanym do prezesa zarządu MMC Car Poland prezes Masuko napisał:
„Bardzo dziękuję polskim dystrybutorom i całemu zespołowi za tak dobre wyniki sprzedaży, pracowitość i kreatywność. Doceniając świetne osiągnięcia z przyjemnością informuję, że starania polskiej załogi poskutkowały zdobyciem nagrody Excellent Sales Growth Award 2014. Podczas gdy mierzymy się z zawziętą konkurencją i coraz trudniejszymi warunkami ekonomicznymi, 2015 rok wciąż przynosi kolejne rekordy sprzedaży, których życzę również w drugiej połowie roku”.

Dodajmy, że nagroda Excellent Sales Award trafiła do Polski już po raz czwarty – poprzednie wyróżnienia przyznano w latach 2009, 2010 oraz 2014.

Wśród modeli premierowych Mitsubishi, szykowanych do wejścia na polski rynek w najbliższym czasie, jest Outlander po istotnych zmianach modernizacyjnych, jak również pickup L200 nowej generacji.

IBRM Samar

: