Mercedes w Polsce zadowolony ze swoich dealerów

Jak wynika z komunikatu podsumowującym rok 2012 w dealerskiej sieci Mercedes-Benz Polska, priorytet mają działania na rzecz postrzegania marki jako unikatowej w segmencie premium. Dokonano szeregu inwestycji w istniejących obiektach dealerskich: odnowienie fasad budynków i renowację wnętrz z wykorzystaniem odpowiednich materiałów i uwzględnieniem najnowszych trendów.
W Piasecznie firma MB Motors, w Straszynie firma Eurotruck, w Gdyni firma BMG Bogdan Goworowski oraz we Wrocławiu firma Frączak zakończyły renowację i modernizację istniejących obiektów. Natomiast nowe inwestycje powstały w regionach o dużym potencjale: Mazowsze oraz Śląsk. W ub. roku otwarto nowe zakłady w Rybniku i Siedlcach oraz uruchomiono odrestaurowany salon w Poczesnej k. Częstochowy. Ruszył też oddział firmy Auto Idea w Łomiankach.

W ub. roku kilka obiektów Mercedes-Benz zmieniło właściciela: obiekt w Lubinie zarządzany jest obecnie przez firmę Mirosław Wróbel, zakład w Bydgoszczy przejęła firma Auto Frelik, natomiast stacja w Aninie to obecnie Autotrade.

Konkretyzując, ubiegły rok w sieci dealerskiej Mercedes-Benz (MB) to:
– nowy oddział Inter-Car II sp. z o.o. w Świerklanach k. Rybnika – sprzedaż i serwis samochodów osobowych, dostawczych oraz serwis samochodów ciężarowych Mercedesa;
– nowy oddział Mercedes-Benz Warszawa w Siedlcach – serwis samochodów dostawczych i ciężarowych MB;
– nowy oddział Mirosław Wróbel sp. z o.o. w Lubinie – sprzedaż i serwis samochodów osobowych i dostawczych oraz serwis samochodów ciężarowych;
– nowy oddział Auto Frelik Anna Frelik Sp. k. w Bydgoszczy – sprzedaż i serwis samochodów osobowych i dostawczych MB
– nowy punkt sprzedaży Mercedes-Benz Sosnowiec sp. z o.o. w Poczesnej k. Częstochowy – sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych;
– oddział Sobiesław Zasada Automotive sp. z o.o. sp. k. oddział w Krakowie przy ul. Armii Krajowej – rozszerzenie zakresu autoryzacji: sprzedaż i serwis smart;

– Mimo trudnej sytuacji gospodarczej dbamy o wizerunek naszej sieci dealerskiej jako marki premium, przede wszystkim w dużych miastach. Na 2013 r. zaplanowaliśmy kolejne rozbudowy i modernizacje obiektów w Poznaniu i Rzeszowie. Generalnie doskonale układa się współpraca importera z siecią dealerską. Już w 2012 roku podpisane zostały ze wszystkimi dealerami nowe umowy związane z wchodzącymi od 01.06.2013 regulacjami prawnymi (BER/GVO). W br. na klientów czekają sprzedawcy wyposażeni w interaktywne aplikacje na iPada, które umożliwiają prezentowanie modeli samochodów, elementów wyposażenia i najmniejszych detali, bez konieczności fizycznej obecności klienta przy danym samochodzie lub w salonie, mówi Artur Konarski, dyrektor dz. zarządzania siecią dealerską Mercedes-Benz Polska.

źródło: Mercedes-Benz Polska

AUTOR:  WNP.PL (AG)