Mazda5: Mały wyłącznik, duży kłopot

Ogłoszona właśnie na polskim rynku akcja naprawcza dotyczy w sumie prawie 1 400 samochodów. Całemu zamieszaniu winny jest akcesoryjny wyłącznik poduszki powietrznej.

Według informacji przekazanej przez generalnego importera, w niektórych egzemplarzach modelu Mazda5 (CR) – doposażonych w akcesoryjny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera, wyprodukowanych w Japonii od 11.02.2005 do 17.09.2010 – boczna poduszka i/lub kurtyna powietrzna może nie zostać uaktywniona przy ewentualnej kolizji, jeśli wyłącznik był podczas montażu niewłaściwie skonfigurowany.

Wyłącznik oferowano jako część akcesoryjną i montowano w pewnych egzemplarzach Mazdy5 na zlecenie klienta.

Opisaną kampanią naprawczą objętych jest na rynku polskim łącznie 1376 pojazdów. Numery VIN to JMZ CR19** ** 100115 – 374265. Symbol (*) oznacza dowolną cyfrę lub literę.

Źródło: www.samar.pl