IV Ogólnopolskie Targi Flotowe – FLEET MARKET 2012

IV Ogólnopolskie Targi Flotowe – FLEET MARKET 2012

27.11.2012 – WARSZAWSKIE CENTRUM EXPO XXI

Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

W imieniu Fleet Meetings Sp. z o.o. mamy przyjemność przesłać Państwu informacje na temat

IV Ogólnopolskich Targów Flotowych – FLEET MARKET 2012, które odbędą się 27 listopada 2012r. (tj. we wtorek) w największej hali (nr 1) Warszawskiego Centrum EXPO XXI. Wystawcy branżowi zaprezentują swoje flotowe nowości produktowe i samochody premierowe na ponad 5.000 m² (www.fleetmarket.pl).

Firma Fleet Meetings (organizator targów Fleet Market i wydawca miesięcznika FLEET) organizuje od czterech lat największe w Europie Środkowo – Wschodniej targi FLEET MARKET dla branży flotowej. Połączone są one z premierami samochodowymi na polskim rynku, prezentacją nowości flotowych, a także konstruktywną i nierzadko burzliwą debatą na tematy i zagadnienia newralgiczne w tej młodej i wciąż rozwijającej się na polskim rynku dziedzinie.

W tym roku tematem przewodnim debaty na IV Ogólnopolskich Targach Branży Flotowej FLEET MARET 2012 będzie: „Optymalny samochód flotowy w polskich warunkach prawnych i ekonomicznych. Jaki jest i jak będzie się zmieniał w najbliższych latach.”

Podczas targów FLEET MARKET 2012 nastąpi także wręczenie: statuetek Fleet Leader 2012 – wyróżnień przyznawanych corocznie przez Magazyn Fleet osobom oraz firmom z branży flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku oraz Certyfikatów Długodystansowego Testu Flotowego.

FLEET MARKET – umożliwia:

• pozyskiwanie nowych klientów

• wzmocnienie kontaktów z obecnymi partnerami biznesowymi

• prezentację nowej oferty i promocję swoich produktów

• zapoznanie się z ofertą innych firm

• wdrożenie na rynek nowych produktów

• wymianę wrażeń, opinii i doświadczeń wśród przedstawicieli branży

• budowanie wizerunku firmy

• promocję firmy w mediach (m.in. w prasie i telewizji)

• udział w debacie prowadzonej przez ekspertów branży.

Formuła targów branży flotowej FLEET MARKET ma wymiar praktyczny, doradczy, m.in. polega na zaawansowanej wymianie wiedzy między doświadczonymi menadżerami flot a nowicjuszami wśród odbiorców flotowych i na bardzo dużym zaangażowaniu najważniejszych na polskim rynku niezależnych podmiotów i stowarzyszeń, takich jak: Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów, Polskie Stowarzyszenie Motorowe Doskonalenia Technik i Bezpieczeństwa Jazdy, Stowarzyszenie Partnerstwo Dla Bezpieczeństwa Drogowego, Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych, KERALLA RESEARCH Instytut Badań i Rozwiązań B2B, Międzynarodowa Kancelaria Hogan Lovells i inni.

FLEET MARKET – to największe wydarzenie targowe branży flotowej – to ponad 100 stoisk wystawienniczych, ponad 2000 zaproszonych gości, a wśród nich właściciele firm, fleet managerowie, dyrektorzy, kierownicy transportu.

FLEET MARKET – to także ogólnopolskie premiery samochodowe i nowe produkty przeznaczone dla flot samochodowych.

FLEET MARKET– to interesujące panele dyskusyjne i debata z liderami branży motoryzacyjnej i flotowej

UCZESTNICY I WYSTAWCY FLEET MARKET

• osoby, które koordynują procesy związane z użytkowaniem aut w firmie, kreują i realizują politykę flotową, opiniują lub decydują o zakupach, współpracują lub planują współpracę z dostawcami usług na rynek flotowy, osoby te reprezentują firmy, które dysponują średnimi i dużymi flotami, powyżej 20 samochodów;

• decydenci z firm, które posiadają od 5 do 20 aut. Reprezentantami powyższych firm są przedstawiciele najwyższego szczebla zarządczego tzn. właściciele, prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy administracyjni i finansowi;

• firmy oferujące produkty lub świadczące usługi dla klientów flotowych. W skład tych podmiotów wchodzą m.in. koncerny samochodowe, koncerny paliwowe, koncerny oponiarskie, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, przedstawiciele Car Fleet Management (leasing i wynajem długoterminowy), firmy serwisujące i dystrybutorzy części zamiennych do samochodów, dealerzy flotowi, producenci i dystrybutorzy urządzeń i oprogramowania IT, GPS; ogólnie ponad 100 wystawców;

• członkowie i klienci Partnerów Fleet Meetings;

• goście honorowi.

 

Więcej informacji na: www.fleetmarket.pl

Zapraszamy na relacje z poprzednich edycji targów Fleet Market:

Relacja z III Ogólnopolskich Targów Flotowych  FLEET MARKET 2011

Fleet Market 2011 – Relacja filmowa

Fleet Market 2011 – Wywiady telewizji TVN CNBC

Fleet Market 2011 – Merytoryka i debata

Fleet Market 2011 – Nagrody magazynu Fleet – Fleet Leader

Relacja z II Ogólnopolskich Targów Flotowych FLEET MARKET 2010

 

Więcej informacji udzielają:

Małgorzata Mikołajczyk

Project Manager

E-mail: malgorzata.mikolajczyk@fleet.com.pl

Tel./fax +48 (71) 3397922

mob. +48 666 373 920

 

Dominika Wejksznia

Dyrektor Marketingu i PR

E-mail: dominika.wejksznia@fleet.com.pl

Tel./fax +48 (71) 3397922

Mobile: +48 668 400 633