INFINITI dynamicznie umacnia się w regionie CEE

Trwająca od roku ofensywa modelowa INFINITI oraz dynamicznie rosnąca popularność marki, które zaowocowały absolutnymi rekordami sprzedaży w skali globalnej i regionalnej, jest połączona ze zmianami organizacyjnymi w regionie CEE, obejmującymi utworzenie nowego zespołu INFINITI, odpowiedzialnego za rynki Polski, Węgier, Bułgarii oraz Czech.

To znacząca i pożądana zmiana nie tylko w obliczu inwestycji marki w rozwój nowej gamy modelowej oraz dynamiczny rozwój sieci dealerskiej, ale również dalszego rozszerzania zakresu opieki posprzedażnej, rozwoju marki w segmencie sprzedaży korporacyjnej, a także dalszego podnoszenia jakości obsługi klienta – mówi Robert Waligóra, szef INFINITI w regionie CEE. – Cieszę się, że nowy rok budżetowy rozpoczynamy wspólnie z nowym zespołem managerów.

Warto w tym miejscu zauważyć, że w minionym roku wzrost sprzedaży marki INFINITI w Europie sięgnął 140%, co w znaczącym stopniu jest zasługą świetnie przyjętych przez rynek kompaktowych modeli Q30 oraz QX30.

Dla polskiego rynku kluczowym w ostatnim roku był model Q50, którego sprzedaż, stanowiąca znaczące uzupełnienie dla nowych modeli kompaktowych segmentu premium, wzrosła o blisko 150%. Wielkim optymizmem napawa też liczba zamówień przyjętych w pierwszym kwartale tego roku w Polsce — niemal trzykrotnie wyższa od średniej kwartalnej z roku 2016.

Tuż po wprowadzeniu modeli Q30 oraz QX30 , które błyskawicznie zdobyły serca klientów, w gamie INFINITI pojawił się model Q60, będący kwintesencją sportowych osiągów oraz komfortu jazdy.  Zainteresowanie, tym świetnie zaprojektowanym stylistycznie samochodem coupe przerosło nasze najśmielsze oczekiwania  – zdradza Robert Waligóra. – Zadanie jakie stawiam przed sobą i swoim zespołem to przede wszystkim ciągłe doskonalenie i dbałość o jakość obsługi klienta, praca nad wzmocnieniem świadomości marki oraz korzyści jakie wynikają z posiadania i użytkowania naszych produktów, zarówno wśród klientów prywatnych, jak i korporacyjnych. Moim zdaniem jest to strategia, która bezpośrednio przełoży się na dynamiczny rozwój sprzedaży, gdyż wiary w nasze auta nam nie brakuje. Rozwój sprzedaży korporacyjnej ma oczywiście na celu dodanie nam nowej dynamiki, głównie poprzez budowanie świadomości popartej ewidentnymi zaletami naszej kompletnej i atrakcyjnej oferty. Jesteśmy zatem przekonani o sukcesie jaki osiągniemy, a potwierdzeniem tego jest dynamiczny rozwój sieci INFINITI Center w kolejnych regionach Polski, którego dokonała spółka IP – wyłączny diler INFINITI w Polsce. Warto tutaj podkreślić, że działania IP stanowią referencje dla innych dilerów nie tylko w naszym regionie Europy, co utwierdza nas w przekonaniu, że nasze wspólne wysiłki prowadzą markę INFINITI w kierunku dalszego rozwoju – mówi Robert Waligóra.

W realizacji ambitnych planów Roberta Waligórę wspierać będą:

Rafał Bizukojć – Sales and Marketing Manager w regionie CEE,  pełniący tę funkcję od roku, a wcześniej zajmujący kierownicze stanowiska w działach sprzedaży i marketingu marek Peugeot i Nissan

Krystian Popczyński – After Sales Manager w regionie CEE, który wnosi  do INFINITI doświadczenie managerskie zdobyte w wielu obszarach związanych z obsługą posprzedażną, zarówno w sieci dealerskiej  jak i strukturach importerskich w takich markach jak Mitsubishi, Seat i Ford. Pełnił m.in. funkcje kierownika działu technicznego i gwarancji oraz kierownika działu serwisu i działu części zamiennych.

Igor Grzechowiak – Corporate Sales Manager CEE, wcześniej zajmujący stanowiska kierownicze w działach rozwoju sieci i jakości, a także sprzedaży bezpośredniej oraz dealerskiej w Renault, Grupie PSA oraz Maserati.

Z radością przyjmujemy decyzję o rozwoju struktur Central Eastern Europe INFINITI, ponieważ świadczy ona o wzroście znaczenia naszego regionu w planach strategicznych INFINITI i jest dobrym krokiem na drodze pełniejszego zaspokajania oczekiwań klientów. Wiele sobie po niej obiecujemy – komentuje Grzegorz Szczypior, prezes IP.

Źródło: magazynfakty.pl