BASF na polskim rynku zbliża się do miliarda euro sprzedaży

BASF na polskim rynku zbliża się do miliarda euro sprzedaży

Jaki będzie obecny rok, co wydarzyło się w ubiegłym i jak idzie rozbudowa zakładów w Środzie Śląskiej mówi portalowi WNP.Pl Katarzyna Byczkowska, dyrektor BASF Polska.

Jak ocenia pani rok 2018 z perspektywy firmy BASF w Polsce?

– W 2018 roku ponownie odnotowaliśmy kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Jesteśmy z tego bardzo zadowoleni, szczególnie że pod koniec roku cała branża zmagała się z problemem spadku cen, który powodował, że wyniki w porównaniu do roku poprzedniego wydawały się słabsze.

Zatem mimo że dynamika wzrostu była nieco niższa niż rok wcześniej, to jest to wciąż bardzo dobry wynik, który nas zbliżył do przekroczenia magicznej bariery 1 mld euro rocznej sprzedaży na polskim rynku.

Czy taki wynik uda się osiągnąć w tym roku?

– Trzymamy kciuki za to, żeby się to udało. Nie brakuje nam już wiele, więc myślę, że gdyby udało się utrzymać dynamikę wzrostu, dalibyśmy radę ten poziom osiągnąć.

Jakie są najważniejsze plany i oczekiwania firmy wobec roku 2019, czytaj w dalszej części wywiadu