|
|||||||
Już w najbliższą sobotę oczy piłkarskiego świata będą skierowane na Bukareszt – w stolicy Rumunii odbędzie się losowanie grup drużyn, które zakwalifikowały się do Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2020 roku. Volkswagen, jako oficjalny dostawca rozwiązań z dziedziny mobilności, z niecierpliwością czeka na turniej, który po raz pierwszy będzieorganizowany na całym kontynencie. „Od samego początku podobał nam się pomysł organizacji Mistrzostw Europy bez granic, rozgrywanych w kilku krajach. Turniej ten ma dla Volkswagena wielkie symboliczne znaczenie – Europa jest domem dla 75 procent naszych pracowników. Zjednoczona Europa z handlem transgranicznym stanowi ogromną wartość” – mówi Jürgen Stackmann, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu marki Volkswagen. Volkswagen wykorzysta areny Mistrzostw Europy nie tylko do reklamowania wszystkich aspektów elektromobilności, ale będzie również pełnił rolę dostawcy rozwiązań z dziedziny mobilności. 13.000 wolontariuszy, tak zwanych Volkswagen Mobility Makers, ułatwi kibicom przemieszczanie się pomiędzy miastami, w których odbędą się rozgrywki. Wolontariuszy bardzo łatwo będzie można rozpoznać po charakterystycznych strojach i będą to osoby, które doskonale znają poszczególne miasta oraz będą potrafiły udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania kibiców dotyczące przemieszczania się w danym mieście. Na przykład, którą linią metra najłatwiej można dostać się na stadion, gdzie znajduje się najbliższy przystanek autobusowy lub jaka jest najszybsza trasa do hotelu. „Naszym celem jest, aby na myśl o mobilności kibice w pierwszej kolejności myśleli o Volkswagenie” – mówi Jürgen Stackmann. Volkswagen Mobility Makers będą obecni wszędzie tam, gdzie będzie można spotkać duże grupy kibiców, na przykład na lotniskach, w centrach miast lub przy stadionach. Ponadto, w większości z dwunastu miast, w których będą rozgrywane mecze Mistrzostw Europy, Volkswagen zaoferuje usługę ride-poolingu. Oficjalna aplikacja UEFA EURO 2020 pozwoli kibicom i gościom zarezerwować bezpłatne przejazdy w wyznaczonym obszarze centrum miast. Kibiców, którzy wybiorą podobne miejsce docelowe – takie jak strefa kibica, dworzec kolejowy lub restauracje – algorytm będzie kojarzył w grupy. Tak, aby kilka osób korzystało z jednego samochodu, co pozwoli na odciążenie ruchu w już i tak przeciążonych centrach miast, szczególnie w czasie odbywania się dużych imprez sportowych. |
|||||||
O marce Volkswagen: „Przyszłość bliżej Ciebie” |
|||||||
|
|||||||
|
Strona główna
AUTOMOTIVE 13.000 wolontariuszy i flota aut: plany Volkswagena na Mistrzostwa Europy w piłce...