Złota Lakiernia 2018, zbieramy zgłoszenia do 19.10.2018 r.

Zapraszamy do wzięcia udziału w IV edycji konkursu Złota Lakiernia realizowanego przez Polską Izbę Motoryzacji i Partnera Merytorycznego, BASF Coatings Services z marką Glasurit. 

  • Jak się wyróżnić na lokalnym rynku bez obniżana ceny?
  • Jak zwrócić uwagę, na jakość i rozwiązania ekologiczne stosowane w naszym warsztacie?

To proste, wystarczy zgłosić swój udział w IV Edycji konkursu i zdobyć tytuł „Złotej Lakierni 2018”!

Niezależnie, gdzie jest zlokalizowany Twój warsztat, niezależnie, na jakich narzędziach pracujesz i jakich produktów używasz, jeśli uważasz, że Twój serwis blacharsko-lakierniczy:

  • wyróżnia się spośród innych na rynku lokalnym
  • jest nastawiony na najwyższą jakość obsługi klienta
  • cechuje go dbałość o środowisko i bezpieczeństwo pracy.

       Ten konkurs jest dla Ciebie!

Aby zgłosić swój udział w konkursie należy:

  • wypełnić ankietę zgłoszeniową
  • załączyć zdjęcia obiektu
  • wyrazić zgodę na ewentualną wizytę Jury konkursowego.

Wszystkie zainteresowane serwisy prosimy o kontakt bezpośredni z organizatorem – Polską Izbą Motoryzacji, osoba odpowiedzialna- Monika Strojek tel. 22 845 01 40 lub 533-344-451 monika.strojek@pim.pl

Zgłoszenia można dosyłać nie później niż do 19 października br.

Wyniki konkursu Złota Lakiernia zostaną ogłoszone podczas XIII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w Warszawie www.forumubezpieczen.com

Regulamin_konkursu_ZLOTA_LAKIERNIA_2018

Formularz zgłoszeniowy Złota Lakiernia forum 2018

*  *  *

Przypomnijmy, że w edycji ubiegłorocznej, „Złota Lakiernia 2017” udział wzięło  ponad 40 warsztatów z całej Polski.

Oceniane były takie pozycje jak: oferta serwisowa warsztatu oraz komunikacja z klientem; CRM -zarządzanie  lakiernią i blacharnią; proces umawiania klientów w warsztacie; personalizowany proces przyjęcia klientów; proces kosztorysowania; opieka nad klientem; organizacja pracy w warsztacie; proces naprawy i kontrola jakości; zakończenie naprawy oraz przygotowanie dokumentacji; proces wydania samochodu po naprawie.; kontakt z klientem po naprawie /wizycie w warsztacie; utrzymywanie relacji z klientem; składowe warsztatu lakierniczego oraz ilość wykonywanych napraw lakierniczych w miesiącu.

W kategorii SERWISY AUTORYZOWANE w 2017 r. nagrody przyznano:

  • TEAM Marek Pasierbski Sp. z o.o., Wrocław-Długołęka
  • AUTO SPECIAL SP. z o.o., Kraków
  • Ciesiółka Auto Group SP.J., Leszno

W kategorii SERWISY NIEZALEŻNE w 2017 r. nagrodę przyznano firmie:

  • CHWALIBÓG MOTORS, Marki