Zapraszamy do wzięcia udziału w IV edycji konkursu Złota Lakiernia realizowanego przez Polską Izbę Motoryzacji i Partnera Merytorycznego, BASF Coatings Services z marką Glasurit.
- Jak się wyróżnić na lokalnym rynku bez obniżana ceny?
- Jak zwrócić uwagę, na jakość i rozwiązania ekologiczne stosowane w naszym warsztacie?
To proste, wystarczy zgłosić swój udział w IV Edycji konkursu i zdobyć tytuł „Złotej Lakierni 2018”!
Niezależnie, gdzie jest zlokalizowany Twój warsztat, niezależnie, na jakich narzędziach pracujesz i jakich produktów używasz, jeśli uważasz, że Twój serwis blacharsko-lakierniczy:
- wyróżnia się spośród innych na rynku lokalnym
- jest nastawiony na najwyższą jakość obsługi klienta
- cechuje go dbałość o środowisko i bezpieczeństwo pracy.
Ten konkurs jest dla Ciebie!
Aby zgłosić swój udział w konkursie należy:
- wypełnić ankietę zgłoszeniową
- załączyć zdjęcia obiektu
- wyrazić zgodę na ewentualną wizytę Jury konkursowego.
Wszystkie zainteresowane serwisy prosimy o kontakt bezpośredni z organizatorem – Polską Izbą Motoryzacji, osoba odpowiedzialna- Monika Strojek tel. 22 845 01 40 lub 533-344-451 monika.strojek@pim.pl
Zgłoszenia można dosyłać nie później niż do 19 października br.
Wyniki konkursu Złota Lakiernia zostaną ogłoszone podczas XIII edycji Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w Warszawie www.forumubezpieczen.com
Regulamin_konkursu_ZLOTA_LAKIERNIA_2018
Formularz zgłoszeniowy Złota Lakiernia forum 2018
* * *
Przypomnijmy, że w edycji ubiegłorocznej, „Złota Lakiernia 2017” udział wzięło ponad 40 warsztatów z całej Polski.
Oceniane były takie pozycje jak: oferta serwisowa warsztatu oraz komunikacja z klientem; CRM -zarządzanie lakiernią i blacharnią; proces umawiania klientów w warsztacie; personalizowany proces przyjęcia klientów; proces kosztorysowania; opieka nad klientem; organizacja pracy w warsztacie; proces naprawy i kontrola jakości; zakończenie naprawy oraz przygotowanie dokumentacji; proces wydania samochodu po naprawie.; kontakt z klientem po naprawie /wizycie w warsztacie; utrzymywanie relacji z klientem; składowe warsztatu lakierniczego oraz ilość wykonywanych napraw lakierniczych w miesiącu.
W kategorii SERWISY AUTORYZOWANE w 2017 r. nagrody przyznano:
- TEAM Marek Pasierbski Sp. z o.o., Wrocław-Długołęka
- AUTO SPECIAL SP. z o.o., Kraków
- Ciesiółka Auto Group SP.J., Leszno
W kategorii SERWISY NIEZALEŻNE w 2017 r. nagrodę przyznano firmie:
- CHWALIBÓG MOTORS, Marki