Zmiany na stanowisku Dyrektora Marek SEAT oraz CUPRA

• Zmiany personalne w Volkswagen Group Polska
• Michał Szaniecki nowym Dyrektorem Marki Seat
• Zastępuje na stanowisku Tomasza Życkiego, dotychczasowego Dyrektora Marek
• Zmiany wchodzą w życie 1 października 2018 roku
Poznań, 13 sierpnia 2018 r. – Michał Szaniecki zostanie nowym Dyrektorem Marki Seat. Dotychczas, jako Dyrektor Marketingu był odpowiedzialny za działania marketingowe Marki Volkswagen Samochody Osobowe. Szaniecki zastąpi na stanowisku Tomasza Życkiego.

Michał Szaniecki , dołączył do Volkswagen Group Polska w 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu Marki Volkswagen Group Polska.

Jest autorem wielu innowacyjnych rozwiązań dla marki. Zespół kierowany przez Michała Szanieckiego jest odpowiedzialny za największy wzrost w rankingu wizerunku marki oraz jej rozważania po 2015 roku. Wdrożył również unikatowy w Grupie Volkswagen w Europie koncept store VW Home oraz platformę umożliwiającą klientowi zapoznanie się z produktem online.

Michał Szaniecki jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w obszarach marketingu i sprzedaży. W swojej karierze związany był m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Swoje zadania realizował zarówno w ramach struktur krajowych, jak i międzynarodowych.

Tomasz Zycki przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marki Seat. Wraz zespołem ponownie wprowadził Seat-a na rynek polski, zbudował nowy wizerunek marki oraz pozwolił jej wyraźnie zwiększać udział w runku. Tomasz Życki kończy współpracę z Volkswagen Group Polska.

Zmiany personalne w Volkswagen Group Polska wejdą w życie 1 października 2018 roku.