Magazyn Press wraz z Press Service monitoring mediów opublikował wyniki badania Top Marka 2012. TVN, Polsat oraz Mercedes-Benz to pierwsza trójka marek, o których w minionych pięciu latach pisano w prasie najczęściej i najlepiej.
Jak co roku magazyn Press i Press Service monitoring mediów opublikowały wyniki rankingu Top Marka. W tegorocznej edycji Mercedes-Benz poprawił swoją lokatę z zeszłego roku (4. miejsce) i zajął trzecie miejsce, będąc jednocześnie jedynym przedstawicielem segmentu premium.
Głównymi kryteriami, które brano pod uwagę, są liczba publikacji, zasięg oraz wydźwięk.
Po raz pierwszy w piątej, jubileuszowej edycji badania zdecydowano się przyznać nagrodę Marki Marek. Jest to wyróżnienie dla najmocniejszych brandów w prasie na przestrzeni ostatnich pięciu lat.
Wśród dziesięciu najczęściej opisywanych marek Mercedes-Benz zajął trzecie miejsce (po TVN i Polsat) i jest tym samym najmocniejszą marką motoryzacyjną w prasie.
Więcej informacji PATRZ TUTAJ
Źródła, MBPL
IBRM Samar