Wielki test salonów 2012 (część druga)

W aktualnym wydaniu tygodnika Auto Świat przedstawiono drugą część z wynikami testu salonów sprzedaży samochodów w Polsce. Warto podkreślić, że aż 77,3% salonów dealerskich ocenionych w ankiecie uzyskało ocenę „dobrą” lub „bardzo dobrą”.
Ankieterzy występujący w roli tzw. tajemniczego klienta oceniali poszczególne placówki dealerskie pod względem takich aspektów jak organizacja salonu (50 pkt), jakość obsługi (100 pkt) oraz przebieg jazdy próbnej (50 pkt).

Dany salon mógł więc zdobyć maksymalnie 200 punktów. Tak dobrą ocenę w badaniu Auto Świata uzyskało w Polsce łącznie 26 salonów dealerskich następujących marek (w kolejności alfabetycznej):
– Chevrolet: 1 salon dealerski (Bydgoszcz)
– Citroen: 2 salony dealerskie (Kalisz, Łódź)
– Dacia: 1 salon dealerski (Lublin)
– Fiat: 1 salon dealerski (Gorzów Wielkopolski)
– Ford: 1 salon dealerski (Świdnica)
– Hyundai: 2 salony dealerskie (Olsztyn, Szczecin)
– Mitsubishi: 1 salon dealerski (Zielona Góra)
– Nissan: 1 salon dealerski (Szczecin)
– Opel: 1 salon dealerski (Zielona Góra)
– Peugeot: 1 salon dealerski (Bielsko-Biała)
– Renault: 2 salony dealerskie (Warszawa, Opole)
– Skoda: 4 salony dealerskie (Poznań, Gorzów Wlkp., Wrocław, Koszalin)
– Suzuki: 2 salony dealerskie (Bielsko-Biała, Płock)
– Toyota: 4 salony dealerskie (Koszalin, Gdańsk, Olsztyn, Łódź)
– Volkswagen: 2 salony dealerskie (Kielce, Świdnik)

Więcej informacji na temat rankingu Wielki test salonów 2012 znaleźć można w aktualnym wydaniu tygodnika „Auto Świat”.
Źródła:Auto Świat, nr 27 (02.07.2012)