The Hut Group wzmacnia obecność w Europie kontynentalnej wraz z nowym centrum produkcyjno-logistycznym o powierzchni 62 tys. m2 we Wrocławiu

Goodman, wiodący globalny właściciel, deweloper i zarządca powierzchni magazynowych i logistycznych, buduje dla The Hut Group (“THG”), jednej z wiodących globalnych firm e-commerce działających w segmencie zdrowie i uroda, centrum produkcyjno-logistyczne o powierzchni 61 800 m2 w Goodman Wrocław V Logistics Centre.

Nowy magazyn jest pierwszą inwestycją THG w Polce i zwiastunem szerszego wejścia firmy na rynek kontynentalnej Europy. Inwestycja będzie łączyła w sobie funkcje produkcyjną i logistyczną, a dodatkowo pomieści 3 500 m2 powierzchni biurowej. Położona będzie pod Wrocławiem, bezpośrednio przy drodze ekspresowej S8, zapewniając dogodny dojazd do głównych ośrodków miejskich w Polsce, Niemczech i w Czechach. Lokalizacja nowego centrum pozwoli na łatwą dystrybucję produktów THG do konsumentów w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

“Nowe centrum produkcyjno-logistyczne THG w Europie pozwoli nam na szybsze i skuteczniejsze dotarcie do niemal 300 mln klientów internetowych,” powiedział Matthew Moulding, założyciel i Prezes Zarządu The Hut Group.
“Wrocław został wybrany na lokalizację naszego nowego centrum produkcyjno-logistycznego z uwagi na szereg czynników: doskonałą infrastrukturę drogową, dogodne połączenia lotnicze z Wielką Brytanią, bliskość niemieckiej i środkowoeuropejskiej bazy klientów, a także dostępność wykwalifikowanych pracowników na Dolnym Śląsku. W połączeniu z naszym europejskim centrum operacyjnym w Berlinie, nowa inwestycja mocniej zaznaczy naszą obecność na kontynencie, umożliwiając szybszą obsługę klientów. Jako naszego partnera nieruchomościowego wybraliśmy firmę Goodman z uwagi na jej bogate doświadczenie w dostarczaniu wysokiej jakości obiektów dla sektora e-commerce, a także dla sektora produkcyjnego.”

Błażej Ciesielczak, Dyrektor Regionalny Goodmana na Europę Środkową i Wschodnią, powiedział: “Goodman dostarczył jak dotąd dla sektora e-commerce w Polsce ponad ćwierć miliona m2 przestrzeni logistycznych dostosowanych do potrzeb klientów i wciąż zwiększa swoje zaangażowanie w ten segment. Obserwujemy silny popyt ze strony firm e-commerce na polskim rynku, co pokazuje zarówno atrakcyjność kraju jako hubu dla firm prowadzących sprzedaż internetową oraz doświadczenie Goodmana w dostarczaniu szytych na miarę rozwiązań dla firm z tego sektora.
Budowa nowego magazynu rozpoczęła się w październiku 2017 r. Zakończenie budowy planowane jest na koniec 2018 r.

Dodatkowe informacje:

NBS Communications                                        Goodman

Ewelina Stępnik                                                    Tomasz Arent
T +48 22 826 74 18                                            Marketing Manager CEE
M +48 510 892 624                                            T +48 22 222 21 20
estepnik@nbs.com.pl                                           M +48 785 085 585
Tomasz.Arent@goodman.com

The Hut Group
Viki Tahmasebi
Group Head of PR
T +44 7966 028340
Viki.tahmasebi@thehutgroup.com

Goodman – informacje o Grupie

Goodman jest zintegrowaną grupą, działającą jako właściciel, deweloper i zarządzający powierzchniami przemysłowymi i biznesowymi w Europie Kontynentalnej, Wielkiej Brytanii, Ameryce Północnej, Brazylii oraz regionie Azji Pacyficznej. Grupa inwestuje w nieruchomości przemysłowe, powierzchnie magazynowe i centra dystrybucyjne.

Grupa oferuje również szeroki portfel funduszy nieruchomości, w tym flagowy europejski fundusz – Goodman European Partnership (GEP), (wcześniej Goodman European Logistics Fund). Poprzez rozważne podejście do inwestycji, wysokiej jakości aktywa i aktywne zarządzanie nieruchomościami, Fundusz zapewnia inwestorom stabilne zwroty z inwestycji w aktywa logistyczne.

Aktywa, którymi zarządza Grupa, to ok. 23,3 mld euro i 406 nieruchomości. Goodman jest największą Grupą z sektora nieruchomości komercyjnych notowaną na Australijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych i jedną z największych na świecie zarządzających specjalistycznymi funduszami. Znajomość rynku i doświadczenie lokalnych pracowników zapewniają atrakcyjne możliwości inwestycyjne oraz rozwój nieruchomości na poziomie spełniającym indywidualne potrzeby klientów.
Goodman to ponad 1 100 pracowników w 32 biurach w 16 krajach. Tak zbudowany zespół pozwala firmie świadczyć globalne usługi dla klientów, których firmy rozwijają się i prowadzą ekspansję międzynarodową. W Europie Goodman jest obecny w Niemczech, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Czechach, Szwecji, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i Słowacji.

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej działalności w Polsce, zapraszamy na
www.goodman.com/pl

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej działalności w Europie, zapraszamy na
ce.goodman.com

Global property experts in logistics+business space

The Hut Group – informacje o grupie

The Hut Group (THG) to zwinny gigant ze start-upową kulturą, który szybko staje się najbardziej wpływową organizacją internetowej sprzedaży detalicznej na świecie. Grupa zarządza ponad 140 wysoce rentownymi stronami internetowymi, bezpośrednio dostarczając klientom wysokiej jakości produkty FMCG na szybko rosnącym rynku ‘zdrowie i uroda’. THG opiera się na najlepszym w branży know-how, światowej klasy kadrze oraz naukowym podejściu do budowania globalnych marek.
Firma ma siedzibę niedaleko Manchesteru, w północnoangielskim zagłębiu przemysłowym. Zarządza nią jej założyciel, Matthew Moulding.

W 2016 roku skonsolidowana sprzedaż THG wzrosła o 50% do 501 mln funtów, przy wzroście sprzedaży zagranicznej (poza Wielką Brytanią) na poziomie 89% r/r (do 316 mln funtów). Ponad połowa przychodów pochodzi ze sprzedaży produktów pod markami własnymi.

Pionierska Platforma Technologiczna
THG jest przykładem sukcesu technologicznego: zespół THG projektuje, rozwija i buduje wewnętrzną technologię operacyjną, z której korzystają setki milionów osób w ponad 190 krajach na świecie.

Wyjątkowa platforma THG pozwala grupie rozdystrybuować 37 milionów produktów do klientów na całym świecie, dzięki czemu THG znalazła się już po raz drugi rok z rzędu na szczycie rankingu firm najszybciej zwiększających swoje przychody opracowywanego przez Sunday Times.

Sukces unikatowej platformy THG doceniło również brytyjskie czasopismo branżowe Retail Week. Przyznało ono THG tytuł „e-detalisty roku” za „osiągnięcie pozycji najszybciej rosnącej firmy e-commerce w Europie dzięki użyciu stworzonej przez siebie technologii, wykorzystaniu danych oraz przełomowego modelu do dostarczania produktów pod marką własną bezpośrednio do globalnego konsumenta.”

Pracownicy
The Hut Group jest firmą numer jeden dla młodych I ambitnych osób, które chcą zarządzać firmą i budować najlepszą w branży technologię.