Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy.

Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy.

Dyrektor Nagot ma 13 lat doświadczenia w marketingu branży elektroniki użytkowej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji (Zarządzanie i Marketing). Po ukończeniu studiów przez 10 lat pracował w firmie JVC Polska w dziale sprzedaży i marketingu, z czego przez ostatnie 2 lata jako Marketing & Product Manager. Twórca działu nagłośnienia samochodowego JVC i koordynator sieci sprzedaży produktów car audio. Od 2008 r. piastował stanowisko Product Managera cyfrowych aparatów fotograficznych w firmie Sony Poland i byl odpowiedzialny za rynki Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.

– Moim celem jest wzmocnienie rynkowej pozycji Mazdy w Polsce i prowadzenie efektywnych sprzedażowo akcji marketingowych, ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami, mówi Tomasz Nagot.

Nowe modele (jak choćby ostatnio Mazda CX-5) i przełomowe technologie SKYACTIV, wymagają od nas innowacyjnego podejścia do działań marketingowych, podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
Mazda, wnp.pl (AG)

PODZIEL SIĘ
Następny artykułChiński przemysł motoryzacyjny zwolnił