Rzadka marka – skromna akcja serwisowa

Spółka AML POLSKA powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Aston Martin może występować wada wymagająca wizyty w autoryzowanym serwisie.

Akcja serwisowa w Polsce obejmuje 26 egzemplarzy modeli DB9, DBS, V8 Vantage, V8 Vantage S, V12 Vantage, V12 Vantage S, Zagato i One-77. To auta wyprodukowane pomiędzy lipcem 2006 roku a listopadem 2014.

Jak poinformowano, w niektórych samochodach może wstąpić usterka systemu ogrzewania siedzeń, spowodowana uszkodzeniem izolacji wiązki elektrycznej modułu sterującego. Uszkodzenie izolacji przewodów zasilających moduł sterujący ogrzewaniem siedzeń, w przypadku gdy włączony jest zapłon, może doprowadzić do sytuacji, w której kierowca lub pasażer nie będą mogli wyłączyć ogrzewania siedzeń, a to może doprowadzić do lokalnego przegrzania siedzenia i lokalnego przypalenia poszycia.

Przedsiębiorca poinformuje właścicieli samochodów o możliwości wystąpienia usterki, a pojazdy zidentyfikowane po numerze VIN zostaną sprawdzone podczas wizyt w serwisie. Naprawa będzie polegała na na montażu dodatkowego modułu sterującego, który będzie zarządzał pracą funkcji ogrzewania siedzeń.

źródło: UOKiK

wnp.pl