Przełom na rynku samochodów używanych?

28 lipca 2016

AAA AUTO jest pierwszym dealerem samochodów używanych w Europie Środkowo-Wschodniej, który oferuje zmodyfikowaną wersję ubezpieczenia GAP dla samochodów używanych, nazwaną DEFEND GAP. Powszechnie wiadomo, że wartość nowego samochodu zmniejsza się znacząco w ciągu pierwszych trzech lat użytkowania.

W przypadku utraty nowego samochodu, firma ubezpieczeniowa wypłaca jego właścicielowi określoną rekompensatę. Ubezpieczenie GAP jest więc zabezpieczeniem przed stratami finansowymi powstałymi na skutek utraty wartości pojazdu w czasie. Do tej pory narzędzie to nie było stosowane w odniesieniu do rynku samochodów używanych.

W AAA AUTO ubezpieczenie to dostępne jest w dwóch alternatywnych wersjach, które ubezpieczają auto na okres 3 lat – DEFEND GAP mini oraz DEFEND GAP Flex. DEFEND GAP mini ubezpiecza auto używane do wysokości ceny zakupu samochodu. Dotyczy jednak wyłącznie sytuacji całkowitego zniszczenia samochodu w wypadkach, których właściciel auta nie był sprawcą. GAP mini nie działa też w sytuacjach, gdy doszło do zniszczenia pojazdu w wyniku klęski żywiołowej, kradzieży, czy kolizji ze zwierzęciem. Niepodważalną zaletą tego typu ubezpieczenia jest jego bardzo niska cena – 0,49 zł dziennie.

Ubezpieczenie GAP Flex z kolei obejmuje samochód ochroną także we wskazanych wyżej przypadkach, których GAP mini nie obejmuje. Właściciel pojazdu objętego ubezpieczeniem GAP Flex może więc mieć pewność, że otrzyma zwrot pieniędzy w kwocie pierwotnej ceny auta, gdy dojdzie do jego kradzieży, czy też zniszczenia w wyniku klęski żywiołowej lub kolizji ze zwierzęciem. Ubezpieczenie GAP Flex w AAA AUTO można aktualnie nabyć już od 1,1 zł dziennie.

- Chcemy, aby nasi klienci mogli się cieszyć wszystkimi przywilejami, które do tej pory zarezerwowane były wyłącznie dla nabywców nowych aut. Pragniemy całkowicie zredukować różnice między standardami obsługi właścicieli nowych aut a posiadaczami samochodów z drugiej ręki. Wzbogacamy naszą ofertę o coraz to nowe usługi, które minimalizują ten dystans. Doskonałym tego przykładem jest nasz nowy produkt DEFEND GAP. Mam nadzieję, że już wkrótce przeświadczenie o tym, że samochód używany znaczy gorszy, całkowicie odejdzie w niepamięć - powiedział Ken Scarratt, Dyrektor Generalny AAA AUTO w Polsce.