Przegląd prasowy: ERGO Hestia czwarty raz z rzędu na podium w konkursie „Złoty Zderzak”

Właściciele warsztatów naprawczych docenili współpracę z ERGO Hestią. Ubezpieczyciel po raz czwarty z rzędu znalazł się na podium konkursu „Złoty Zderzak”. Nagrody wręczono podczas XI Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, konferencji organizowanej przez Polską Izbę Motoryzacji. Badanie „Złotego Zderzaka” przeprowadzone zostało we współpracy z Centrum Badań Marketingowych INDICATOR.

Ogólnopolskie badanie mierzące poziom satysfakcji serwisów samochodowych ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeń pozwala porównać jakość likwidacji szkód wszystkich ubezpieczycieli. W tym roku patronat nad badaniami ponownie objął Rzecznik Finansowy, Aleksandra Wiktorow.

– ERGO Hestia znalazła się na podium nagrody „Złoty Zderzak” już czwarty rok z rzędu i to cieszy nas potrójnie. Przede wszystkim dlatego, że nasza pozycja w tym badaniu potwierdza konsekwencję w utrzymywaniu najwyższego standardu ochrony – wyjaśnia Mirosław Krzewiński, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Szkód ERGO Hestii. Po drugie cieszy mnie wyraz uznania właścicieli warsztatów samochodowych, którzy likwidują szkody naszych klientów. Wiedząc, ile inwestujemy w dobrą likwidację szkód naszych klientów, wyraz uznania od naszych partnerów biznesowych jest dla nas najlepszym potwierdzeniem, że ludzie, którzy się na tym znają, nam ufają i nas doceniają. Dodatkowo w tym roku jest to dla nas szczególnie ważne, ponieważ od 10 miesięcy prawie 200 naszych rzeczoznawców mobilnych jeździ do klientów ekologicznymi hybrydowymi samochodami. To istotna zamiana, ponieważ rocznie pokonują oni 6 milionów kilometrów, czyli ok. 150 razy okrążają ziemię, ale dzięki zmianie floty o wiele bardziej chronią środowisko naturalne – dodaje Mirosław Krzewiński.

Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ankiet, które wypełniają pracownicy warsztatów samochodowych. Pod lupą znalazły się usługi, stanowiące największe wyzwanie w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych. Oceniana były m.in. ogólna jakość, poziom kompetencji pracowników, sprawność likwidacji, prawidłowość wypłat, stosowanie najwyższej jakości części zamiennych, uznawanie stawek, dostępność samochodu zastępczego oraz skargi i pozwy. ERGO Hestia podobnie jak rok wcześniej znalazła się na podium razem z Allianz i PZU.

– Dziś już co piąty klient ERGO Hestii od razu podczas zgłoszenia szkody otrzymuje decyzję o wypłacie odszkodowania. Co trzeci poszkodowany, którego odwiedzają nasi rzeczoznawcy mobilni, otrzymuje od razu decyzję o wypłacie odszkodowania podczas ich wizyty – w sposób uproszczony kończy się niemal połowa zgłaszanych do ERGO Hestii szkód. W ten sposób skracamy czas i ułatwiamy wszystkie procedury, co klientom pozwala na szybszą naprawę auta. Takie działania odzwierciedlają się w poziomie zadowolenia klientów i serwisów samochodowych – podkreśla Mirosław Krzewiński.

 

Krótka relacja: