PANEL SZKOLENIOWY: Skrócenie czasu oględzin i likwidacji szkody poprzez efektywność i doświadczenie rzeczoznawcy.

Dzień I (piątek) 25.05.2018
10:00 – 10:15 Przywitanie gości i rozpoczęcie konferencji

mgr inż. Marcin Żaak – Prezes Zarządu ExpertGO

10:15 – 11:00 Oględziny pojazdu – jak prawidłowo a jednocześnie szybko wykonać zlecenie, omówienie najważniejszych zagadnień: przykłady błędów w dokumentacji zdjęciowej i pomiarach. Postawa rzeczoznawcy w trakcie oględzin wobec poszkodowanego, fałszywe oskarżenia poszkodowanego, próby wymuszenia, korzyści majątkowe.
mgr inż. Mikołaj Rok – Wiceprezes Zarządu ExpertGO
11:00 – 11:30 Sporządzenie oceny technicznej – omówienie wszystkich składowych poprawnej oceny, metody opisu, różnice w dokumentacji pomiędzy szkodą częściową a szkoda całkowita, przykłady konsekwencji błędów popełnionych w trakcie sporządzania oceny technicznej.

mgr inż. Aleksander Bucki – Główny Kosztorysant ExpertGO

11:30 – 12:00 Oględziny dodatkowe – omówienie konieczności oględzin dodatkowych, głównych różnic w stosunku do pierwszych oględzin, jak efektywnie wykonać oględziny dodatkowe sposoby minimalizacji ich ilości i nowe propozycje rozliczania.

mgr inż. Aleksander Bucki – Główny Kosztorysant ExpertGO

12:00 – 13:00 Omówienie likwidacji szkody od strony TU – długi czas realizacji – konsekwencje dla TU dokładność przeprowadzenia podstawowych oględzin – zminimalizowanie występowania oględzin dodatkowych, niekompletna dokumentacja – konsekwencje dla TU oraz operatorów,

Dariusz Kalyta – Kierownik Zespołu Centrum Zarządzania Oględzinami UNIQA T.U. S.A.

13:00 – 14:30 Obiad i zakwaterowanie gości
14:30 – 15:15 Dopuszczenie pojazdu do ruchu po kolizji, dokumentacja kolizji, wstęp do rekonstrukcji oraz wybrane zagadnienia związane z czynnościami policjanta na drodze (używanie ręcznych mierników prędkości, videorejestratora, badania na zawartość alkoholu)

mł. insp. Dariusz Walczak – Kierownik Zakładu Prewencji i Ruchu Drogowego

15:15 – 16:15

 

Likwidacja szkód majątkowych – wprowadzenie w problematykę likwidacji technicznej, omówienie procesu przeprowadzenia oględzin, systematyka sporządzania protokołu z oględzin i szczególne przypadki szkód majątkowych

mgr inż. arch. Anna Marek – Pracowania Architektoniczno-rzeczoznawcza, Trener w firmie Archicadownia i BIM POINT

16:15 – 17:00 Rola niezależnego, certyfikowanego rzeczoznawcy samochodowego – aktualne potrzeby rynkowe, działania PIM:

– promowanie kwalifikowanych rzeczoznawców (klienci indywidualni, korporacyjni, sądownictwo oraz inne instytucje administracji publicznej),

– promowanie długofalowych działań na rzecz bezpieczeństwa transportu drogowego,

– komisje eksperckie / niezależny arbiter

Andrzej Walewski – Przewodniczący Sekcji Rzeczoznawców Motoryzacyjnych przy Polskiej Izbie Motoryzacji

17:00 – 17:30 Audatex – prezentacja produktu wraz z omówieniem zmian w komputerowym systemie wprowadzonych w ostatnim czasie.
Tomasz Renik – Audatex Polska Sp. z o.o.
17:30 – 17:15 Podsumowanie pierwszego dnia konferencji

mgr inż. Marcin Żaak – Prezes Zarządu ExpertGO

19:00 Kolacja

 

Dzień II (sobota) 26.05.2018
8:00 – 9:00 Śniadanie (wymeldowanie gości do godziny 14:00)
9:00 – 10:00 Przetwarzanie danych osobowych w szkodach komunikacyjnych w świetle nowych przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).

Przemysław OlszewskiCompliance Manager w firmie Checkbox Sp. z o.o

10:00 – 12:00 Nowoczesne technologie napraw pojazdów – m.in. połączenia klejone, nitowane, pomiary nadwozia, naprawy elementów konstrukcyjnych na przykładach wybranych marek.

mgr inż. Artur Korzuśnik

12:00 – 13:00 Oględziny ponaprawcze – kontrola jakości pojazdów w trakcie i po naprawie

Wytyczne oględzin, różnice w stosunku  do oględzin szkodowych.

Damian Giesko – Kierownik Działu Usług Motoryzacyjnych ExpertGO

13:00 – 14:00 Innowacyjna platforma ExpertGo – nowości, uwagi i pytania.

mgr inż. Mikołaj Rok – Wiceprezes ExpertGO

14:00 – 15:00 Obiad
15:00 – 16:00 Udział ExpertGO w procesie likwidacji szkód – oferowane szkolenia, współpraca, możliwości, ułatwienie rozliczenia zleceń.

 mgr inż. Mikołaj Rok – Wiceprezes ExpertGO, Edyta Knahl – Specjalista ds. rozliczeń

16:00 – 16:30 Podsumowanie, wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia

mgr inż. Marcin Żaak – Prezes Zarządu ExpertGO

SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE SZKOLENIA:

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY 25-26.05.2018

Zgłoszenia za pomocą formularza prosimy przesłać na adres:

biuro@expertgo.pl

KONTAKT DO ORGANIZATORA:

Wszelkie zapytania dotyczące szkolenia proszę kierować do:

Malwina Wilk

Kierownik Działu Likwidacji Szkód

tel. 505 163 566

e-mail: malwina.wilk@expertgo.pl

Damian Giesko

Kierownik Działu Usług Motoryzacyjnych

tel. 792 266 260

e-mail: damian.giesko@expertgo.pl

TERMIN SZKOLENIA: 25-26.05.2018

MIEJSCE: Hotel Ambasador Premium **** w Łodzi, ul. Kilińskiego 145

KOSZT :

  • 590 zł netto za osobę dla rzeczoznawców współpracujących z ExpertGo
  • 690 zł netto za osobę dla rzeczoznawców nie współpracujących z ExpertGo
  • 100 zł netto – opcjonalna dopłata do pokoju 1 osobowego (w standardzie pokój 2 os.)

CENA ZAWIERA:

  • Nocleg w hotelu ****
  • Pełne wyżywienie – śniadanie, obiad w pierwszym i drugim dniu, kolacja
  • Przerwy kawowe
  • Materiały szkoleniowe