O tej marce marzą Polacy. Będziesz zdziwiony!

Nie jest tajemnicą, że przeszło 50 proc. ze wszystkich sprzedawanych na polskim rynku pojazdów rejestrowanych jest na firmy. Sprzedaż flotowa to dla większości importerów podstawa egzystencji.

Ta kładzie się jednak cieniem na statystykach rejestracji – która marka cieszy się w naszym kraju największym powodzeniem wśród przeciętnych „Kowalskich”?

Okazuje się, że w minionym miesiącu liderem tego segmentu został Opel. Klienci indywidualni zdecydowali się w tym czasie na 978 samochodów niemieckiej marki – Opel zyskał tym samym 10-proc. udział w rynku.

Gusta Polaków od lat skupiają się wokół dwóch sztandarowych modeli – Corsa i Astra. Na zakup pierwszego zdecydowało się w zeszłym miesiącu 300 osób, produkowana w Gliwicach Astra zdobyła uznanie 285 nabywców. 152 osoby zdecydowały się na model Mokka, 134 nabywców złożyło zamówienia na nową Merivę.

Polscy nabywcy indywidualni chętnie decydują się też na auta z fabryczną instalacją gazową. Od początku roku Opel sprzedał na naszym rynku 857 egzemplarzy tak wyposażonych pojazdów. W lipcowej sprzedaży udział pojazdów wyposażonych w instalacje LPG wyniósł 16 proc.

Opel notuje w ostatnim czasie rekordowe wyniki sprzedaży. Od stycznia do lipca niemiecka marka sprzedała w Polsce 16 516 samochodów. W porównaniu do analogicznego okresu minionego roku oznacza to wzrost o rekordowe 40 proc! W lipcu firma zebrała zamówienia na 2675 aut, co czyni ubiegły miesiąc najlepszym w tym roku.

Przedstawiciele niemieckiej marki nie mają zamiaru zdejmować nogi z gazu. Wkrótce na rynku pojawią się m.in. nowy Opel Adam Rocks i kolejne – piąte już – wcielenie Corsy. Dla klientów szukających pojazdów użytkowych przygotowano nowe generacje dostawczych Vivaro i Movano.

INTERIA.PL, motoryzacja.interia.pl