Nowy szef marki Volkswagen w Polsce

Nowym dyrektorem marki Volkswagen, należącej do Volkswagen Group Polska, został Wojciech Tomaszkiewicz. Ma 41 lat, od 18 lat związany jest z branżą motoryzacyjną.
Wojciech Tomaszkiewicz pełnił wcześniej funkcję dyrektora sprzedaży marki Citroen w Polsce, następnie był szefem regionu w centrali Citroena, odpowiedzialnym za tę markę w Chorwacji, Słowenii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. Ostatnie 2 lata spędził w Budapeszcie, jako dyrektor generalny odpowiedzialny za marki Citroen i Peugeot na rynkach czeskim, słowackim i węgierskim.

Ustępujący ze stanowiska dyrektora marki Volkswagen Karol Obiegły (40 l.) w listopadzie 2012 r. objął funkcję dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej wszystkich marek należących do grupy Volkswagena. Karol Obiegły rozpoczynał swoją pracę w branży motoryzacyjnej w 1997 r. i był odpowiedzialny za rozwój sieci dealerskiej Volkswagena. Przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję dyrektora marki Volkswagen i to właśnie w tym czasie sprzedaż Volkswagena w Polsce sukcesywnie wzrastała. Obecnie marka VW zajmuje II pozycję na rynku, tuż za Skodą, należącą do Volkswagen Group Polska.

AUTOR:  VW, WNP.PL (AG)