Nissan zwiększa przejrzystość obsługi serwisowej, modernizując procedurę Elektronicznej Kontroli Stanu Pojazdu (EVHC)

Nissan udoskonalił procedurę bezpłatnej Elektronicznej Kontroli Stanu Pojazdu (EVHC) pod kątem poprawy jakości obsługi klienta i dalszego zwiększenia przejrzystości procesu.

  • Dealerzy Nissana oferują udoskonaloną bezpłatną Elektroniczną Kontrolę Stanu Pojazdu (EVHC)
  • Nowe funkcje podnoszą jakość obsługi klienta i zapewniają jeszcze większą przejrzystość

W ramach programu Obietnica Nissana każdy właściciel może skorzystać z bezpłatnej kontroli stanu pojazdu przy okazji wizyty w serwisie Nissana w związku z przeglądem lub naprawą. Kontrola jest przeprowadzana przez wykwalifikowanego i doświadczonego doradcę serwisowego, posługującego się tabletem ze specjalną aplikacją, oraz w obecności właściciela. Procedura ta została udoskonalona i rozszerzona o szereg nowych elementów wpływających na poprawę wrażeń klienta.

Na przykład skanowanie tablicy rejestracyjnej zapewnia szybki dostęp do danych pojazdu, a obecnie także do pełnej historii kontroli jego stanu technicznego. Na podstawie tych informacji doradca serwisowy wie, jakie prace zostały wcześniej zalecone i wykonane. Ponadto w aplikacji można teraz utworzyć raport diagnostyczny oraz kosztorys, a następnie przesłać oba dokumenty klientowi e‑mailem.

Każda kontrola EVHC obejmuje przegląd najważniejszych elementów pojazdu wpływających na bezpieczeństwo, w tym wycieraczek, opon, hamulców i świateł, a także kontrolę nadwozia pod kątem uszkodzeń. Wszystkie prace, na które klient wyraził zgodę, zostaną wykonane przez wyszkolonych mechaników Nissana, co jest gwarancją sprawnej obsługi i pełnego spokoju.

Jean-Christophe Mercier, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej w Nissan Europe, powiedział: „Aktualizując procedurę Elektronicznej Kontroli Stanu Pojazdu dotrzymujemy Obietnicy Nissana, zgodnie z którą marka oferuje właścicielom pojazdów pełną przejrzystość usług”.

„Według naszych wewnętrznych badań 87% klientów chciałoby lepiej poznać swój samochód, a dzięki unowocześnieniu EVHC możemy im w tym pomóc, zapewniając przy tym jeszcze sprawniejszą i efektywniejszą obsługę” — dodał.

Aplikacja Nissan EVHC jest nieustannie rozwijana, a z czasem będą do niej wprowadzane kolejne nowe funkcje.

Więcej informacji o Obietnicy Nissana można znaleźć na stronie: https://www.nissan.pl/dla-wlasciciela/obietnica-dla-klientow.html.

Źródło: www.mototarget.pl