Luksusowy hit sprzedaży

W ciągu zaledwie roku obecności na rynku sprzedaż Mercedesa Klasy S nowej generacji przekroczyła na świecie łącznie 100 000 egzemplarzy. Największe rynki zbytu to Chiny oraz USA.

Dzięki takiemu wynikowi nowa Klasa S jest nie tylko najbardziej udanie debiutującym modelem w swojej dotychczasowej historii. Rekordowo szybko samochód wszedł też do sprzedaży na swoich kluczowych rynkach zbytu: kolejno w Niemczech (końcówka lipca 2013), Chinach (wrzesień 2013) oraz w USA (połowa października 2013).

Najnowszymi wersjami debiutującymi w gamie flagowej limuzyny spod znaku gwiazdy jest Klasa S coupe oraz S 500 Plug-In Hybrid.

Koncern ze Stuttgartu zapowiada, że w gamie Klasy S łącznie będzie do wyboru sześć różnych wariantów nadwoziowych. Na razie znamy oficjalnie tylko trzy z nich: to limuzyna ze zwykłym i długim rozstawem osi (*), a także wspomniana wyżej Klasa S coupe. Trzy kolejne nowości już czekają na swoją premierę.

* Mercedes Klasy S z przedłużonym rozstawem osi dostępny jest w sprzedaży tylko na rynku chińskim

IBRM Samar