Jak obniżyć koszty w warsztacie motoryzacyjnym? Już 22 maja 2014!

Jak to możliwe, że jeden serwis świetnie prosperuje a drugi nie?

Chcesz być jak ten pierwszy? Weź udział w profesjonalnym szkoleniu i zacznij zarabiać na serwisie.

Polska Izba Motoryzacji zaprasza na szkolenie z zarządzania serwisem motoryzacyjnym:

JAK OBNIŻYĆ KOSZTY W WARSZTATCIE MOTORYZACYJNYM?

Warszawa, 22 maja 2014 r. (czwartek).

 

  • Jak i gdzie szukać oszczędności w prowadzeniu serwisu mechanicznego i/lub blacharsko-lakierniczego?
  • Czy serwis stać na udzielanie klientom rabatów? Jak wyliczyć rabat by zarobić?
  • Jak zarządzać serwisem przy zbyt małym popycie na jego usługi?
  • Jak prawidłowo wyliczyć koszty serwisu i stawkę za robociznę?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących sfery ekonomiczno-finansowej serwisu
motoryzacyjnego uzyskacie Państwo biorąc udział w tym szkoleniu.

  • Szkolenie kierowane jest do właścicieli i osób zarządzających serwisami w małych i średnich firmach motoryzacyjnych.
  • Szczególnie polecamy udział w tym szkoleniu osobom, które nie mają możliwości bieżącego pozyskiwania analitycznych danych ekonomicznych z prowadzonej działalności.
  • Zapraszamy osoby z firm rozliczających się z fiskusem w oparciu zarówno o księgi rachunkowe jak i podatkową książkę przychodów i rozchodów.
  • Szkolenie nie jest przeznaczone dla księgowych.

 

Szkolenie wymaga aktywności uczestników i jest prowadzone częściowo metodą zajęć interaktywnych i ćwiczeń obrazujących praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy.

Powyższe szkolenie to kompendium wiedzy dla osób na co dzień zarządzających serwisem jak i dla tych którzy do takiego stanowiska pretendują. Udział w szkoleniu gwarantuje pozyskanie wiedzy, którą każdy z uczestników jest wstanie zastosować w pracy od razu po szkoleniu! Usystematyzowanie wiedzy jak i ćwiczenia na konkretnych przykładach dają gwarancję najwyższej jakości szkolenia.

Poznaj prowadzącego szkolenie TUTAJ

 

„(…)Podnoszenie kwalifikacji i ciągłe doskonalenie się jest podstawowym czynnikiem budowania przewagi konkurencyjnej w środowisku warsztatów.”- Roman Kantorski, Prezes Polskiej Izby Motoryzacji.

Serdecznie zapraszam!

 

WARUNKI UCZESTNICTWA:

700 zł* – od osoby

650 zł* – od osoby w przypadku wysłania zgłoszenia do 09.05.2014

500 zł* – od osoby, dla członków Polskiej Izby Motoryzacji

*Cena obejmuje prelekcje, materiały, przerwy kawowe i obiad. Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT

Pełen program szkolenia i Formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ

Wypełniony formularz należy odesłać na nr fax (22) 350-7-350 lub scanem na adres email: bloch@pim.pl

 

Opinie uczestników na temat szkolenia:
„Głównym atutem szkolenia, było to, że operowaliśmy rzeczywistymi przykładami. Przedstawiona teoria poparta była wskaźnikami i prezentacjami przygotowanymi na podstawie analizy rzeczywistości istniejących serwisów.”
Piotr Szczygieł, Truck Centrum Sp. z o.o.

„Szkolenie bardzo dobrze przygotowane. Praktyczne ćwiczenia wyjaśniły wszelkie wątpliwości. Teoria i praktyka trafione w punkt. Polecam”
Tomasz Loga, Auto Serwis Loga

 

 

Osoba odpowiedzialna za projekt:

Agnieszka Błoch; bloch@pim.pl ; kom. 600 829 807


Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 997