Informacyjne serce marki Mitsubishi Motors w Polsce

6 września 2016

Polski oddział Mitsubishi Motors uruchomił zupełnie nowy, innowacyjny serwis informacyjny – www.press.mitsubishi.pl dla dziennikarzy i wielbicieli Mitsubishi.

Witryna została stworzona na podstawie badań potrzeb tych ważnych grup odbiorców. Hybrydowy, dostosowany do urządzeń mobilnych, nowoczesny newsroom, będzie „sercem marki”, integrującym wszystkie związane z nią treści i kanały komunikacji, oferując wydajny system dostarczania i dystrybucji informacji, materiałów graficznych i multimediów – również w standardzie telewizyjnym.

Nowoczesny serwis, obejmujący teksty (komunikaty, historia modeli, opisy aut koncepcyjnych) oraz blisko 10 tysięcy, grafik i zdjęć oraz filmów, został zintegrowany z kanałami mediów społecznościowych i zainteresuje także miłośników marki oraz jej klientów.

Technologia kształtuje wizerunek
Celem budowy nowego newsroomu było sprostanie rosnącym potrzebom użytkowników, ale także podkreślenie jednej z kluczowych cech marki Mitsubishi Motors, jaką jest innowacyjność technologiczna.

„Marka, która stworzyła pierwszy na świecie hybrydowy SUV z elektrycznym napędem na 4 koła – Mitsubishi Outlander PHEV, musi podkreślać swój wizerunek lidera technologicznego także za pomocą narzędzi komunikacji.”- uważa Kinga Lisowska – PR Manager polskiego oddziału Mitsubishi Motors. „Wyróżniający się na tle innych marek motoryzacyjnych, nowoczesny, digitalowy newsroom, integrujący wiele kanałów komunikacyjnych znakomicie spełnia funkcję technologicznej wizytówki firmy”- dodaje.

Realizacja newsroomu została poprzedzona analizą potrzeb jego użytkowników oraz trendów w komunikacji. Wykorzystano raport na temat serwisów prasowych 30 marek samochodowych (https://newsroom.netpr.pl/pr/317423/newsroomy-marek-motoryzacyjnych-w-polsce-dalekie-od-wspolczesnosci) opracowany przez firmę netPR.pl – współtwórcę nowej witryny www.press.mitsubishi.pl – który pozwolił na uniknięcie wielu błędów. Duży nacisk położono na zapewnienie szybkości działania na urządzeniach mobilnych, co w przypadku współczesnych newsroomów, oferujących wiele materiałów graficznych i multimediów – wymaga doświadczenia i zaawansowanej technologii.

Hybrydowe serce marki

Digitalowy newsroom marki Mitsubishi w Polsce to w rzeczywistości o wiele więcej niż serwis dla mediów – to współczesny standard komunikacji z klientami i wszystkimi osobami zainteresowanymi marką Mitsubishi.

Źródło: www.mototarget.pl