Hyundai broni swojej pozycji w Europie

W pierwszym kwartale 2013 r. udział Hyundaia w rynku europejskim wyniósł 3,5 proc., co oznacza wzrost o 0,1 proc. względem analogicznego okresu roku ubiegłego.

Ogólna liczba rejestracji nowych aut w Europie spadła w ciągu trzech miesięcy o 9,7 proc. Hyundai zanotował spadek o 4,7 proc., do 109 693 sztuk. – Naszym zdaniem trudna sytuacja rynkowa utrzyma się również w drugim kwartale jednak wierzymy, że w drugiej połowie roku klienci będą z większą pewnością i odwagą podejmować decyzje zakupowe – powiedział wiceprezes Hyundai Motor Europe, Allan Rushforth.

– Nie ma firmy, która pozostałaby obojętna wobec dzisiejszej sytuacji gospodarczej, dlatego cieszymy się, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 r. utrzymaliśmy udział w rynku. Oczywiście przewidujemy możliwość fluktuacji w ciągu roku, ale naszym głównym celem jest zachowanie wyniku na poziomie 3,5 proc. – dodaje.

Jednym z ostatnich modeli opracowanych z myślą o rynkach europejskich jest nowy ix35, zaprezentowany podczas tegorocznej edycji salonu w Genewie. Ulepszono w nim napęd oraz zwiększono wydajność. Pojazd jest najnowszym modelem wprowadzonym na rynek zgodnie ze strategią Hyundaia, zakładającą produkcję samochodów dedykowanych klientom konkretnego regionu.

Źródło: Hyundai

ll/moto.wp.pl
(WP.PL)