BMW Group rozbudowuje sieć w Polsce

Otwarcie trzech nowych salonów dealerskich BMW Group Polska w 2013 roku i plany powstania dwóch kolejnych w roku 2014 mają być odpowiedzią na rosnący popyt na samochody BMW oraz MINI.
Wszystkie nowe salony, które rozpoczęły działalność w 2013 roku powiększyły sieć sprzedaży w południowej Polsce. W Gliwicach jest to dealer BMW Gazda Group, w Częstochowie nowy punkt uruchomił dealer BMW Frank Cars, a w Krakowie salon otworzył dealer BMW Dobrzański, który obsługuje również markę MINI. Sieć dealerska BMW Group Polska liczy obecnie 23 salony.

Zmiany wprowadzili także dotychczasowi dealerzy – przebudowę swojego obiektu kończy właśnie Dealer BMW Auto Premium w Rzeszowie, prace modernizacyjne przeprowadził również Dealer BMW i MINI Bawaria Motors w Warszawie. Sieć autoryzowanych serwisów uzupełnił zaś serwis Bawaria Motors w Gdyni.

W 2014 r. planowane jest otwarcie kolejnych dwóch salonów w Gdyni i Kielcach.

Rozpoczęcie współpracy z nowymi dealerami to odpowiedź na rosnący popyt na auta BMW i MINI w Polsce – od stycznia do listopada tego roku zarejestrowano 5 812 nowych BMW oraz 717 – MINI.

W 2013 r. firma BMW Group wprowadziła na rynek wiele nowych modeli samochodów BMW i MINI, w tym: MINI Paceman, BMW serii 3 GT, nowe BMW serii 5, BMW serii 4 Coupe, BMW X5 oraz auto z elektrycznym napędem – BMW i3.

źródło: BMW
AUTOR: WNP.PL (AG)